Thursday, June 9, 2011

اندر به میدان آمدن تمساح العلما!ا

هجدهم خرداد نود
اندر به میدان آمدن تمساح العلما!
آخوند مصباح یزدی، از دایناسورهای نظام که سمت ریاست "موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی" را یدک می کشد، باند احمدی نژاد را مثل تیر سه شعبه دانست که در نظام فرورفته که اگر بخواهند آن را بیرون بیاورند، نظام را پاره پاره خواهد کرد. وی تأکید کرد "با طرح مسائلی از سوی این جریان مسأله ولایت فقیه بر باد می رود". 
گفت آن مصباح از یزد آمده
احمدی بر رهبری جفتک زده
 
او زده تیر سه شعبه بر نظام
زخم آن هرگز نیابد التیام
این پسر از اولش هم چیز بود
کارهایش جمله بحث انگیز بود
حرف هایی می زد از جن و پری
خل شده بود این پسر آخر سری
در امور جن دخالت کرده بود
خاطر رهبر از او آزرده بود
امر جن مخصوص ما و رهبر است
هرکه جز ما جن بگیرد خود خر است
او نمیداند که ما جن زاده ایم
درس جن گیری به عالم داده ایم
در امور جن فروشی برده دست
جای جن، یک بچه جن آورده است
کرده آن جن را مشاور این پسر
تا برای او برد از ما خبر
چون ندارد جن ولایت را قبول
نیست افکارش مطابق با اصول
او نمیداند که جن ها خائنند
گرچه بعضی گاهگاهی مومنند
لیک چون این جن ندارد پشم و ریش
این پسر را کرده او علاف خویش
راه حل هایش برای مشکلات
نیست جز مشتی همه خز- اعبلات

مملکت را می کند نابود او
رهبری خسته شده زین گفتگو
مشکل دیگر که دارد این عمو
می کند از هاله اش هی گفتگو
من خودم میخ امور هاله ام
لیک مات از کار این بزغاله ام
هاله ی او هاله ای قلابی است
روزها زرد است و شبها آبی است
هاله سازی بوده عمری کار من
هست صدها هاله در انبار من
سالها من هاله صادر کرده ام
در صدورش خون دلها خورده ام
این زمان بزمجه ای بی چشم و رو
می کند از هاله و جن گفتگو
توبه گر ننماید از این کارها
توی پوزش می زنم من بارها
بعد هم برطبق فرمان امام
می کشم بیرون زبانش را زکام
بعد از آنهم می فرستیمش اوین
صبر کن تو آخر کارو ببین


No comments:

Post a Comment