Wednesday, March 2, 2011

نامه خامنه ای به کلنل قذافی


حسین پویا

یازدهم اسفند 1389



نامه ی خامنه ای به قذافی

در اعتراض به کشتار مردم معترض و بیگناه لیبی



ایها السرهنگ قذافی سلام

طیب اله، گوش کن هذا کلام



این شنیدستم که انتم زر زرون

بسته ای خالی توی تلفیزیون



معترض ها را تو کافر خوانده ای

خصم خود را احمق الخر خوانده ای



هرکه داده ضد تو واحد شعار

خوانده ای او را پلید النابکار



هرکسی بوده ست آزادی طلب

اضربو کردی تو با خشم و غضب



تا که مردم از تو روگردان شدند

قال انت عامل شیطان شدند



من هو یسئل که چون شد پول نفت

شد اسیر و راس وی بر باد رفت



معترض ها را تو فتنه خوانده ای

ایها السرهنگ، خاکی رانده ای



هان به دانشجو تو گفتی خار و خس

انت هستی کمتر از کرم و مگس



این شنیدستم که پشت خیمه گاه

کرده ای کهریزکی هم رو به راه



ایها السرهنگ انتم غافلون

کار تو شد بعد از این بس مشکلون



ای معمر، ای عزیز قلقلی

از چه رو از فعل انت غافلی



تو چرا مستورکم انوار حق

خود نمی خوفی که برگردد ورق



تو مگر ماکو من الجنس بشر

هیتلری، دیکتاتوری، یا البقر



بارها دیدی مرا یا لالعجب

تو چرا از ما نیاموزی ادب



با مخالف من مدارا یفعلون

باز باب گفتگو وا یفعلون



من طرفدار علوم و دانشم

اهل دانش را به بالا می کشم



من به دانشجو فعولو احترام

صبح و ظهر و شب به او قال سلام



گر جوانان اعتراضی یعملون

یا برایم جمله سازی یعملون



من براشون یرسلون یک دسته گل

مثل انت نیستم مجنون و خل



یفعلون گر انتقادی کس به ما

بنده قال طیب اله، مرحبا



چون نمی قالم به مردم من دروغ

یضربون از شوقشان بسیار بوق



ذالک ایران بود امن و امان

ایها السرهنگ اینها را بدان



تو زما آموز رسم رهبری

گرچه انت یک کمی کلا خری

------------------------------------

وبلاگ نوشته ها و اشعار حسین پویا

http://hosseinpooya.blogspot.com/

ویدیوی شعر خوانی

http://www.youtube.com/watch?v=Vq_DP5A765c

http://www.youtube.com/watch?v=k4PruliEPs0


No comments:

Post a Comment