Friday, July 30, 2010

سوالات قرمز و پاسخ سبز



29 جولای 2010

سوالات قرمز از میر حسین موسوی
و پاسخ سبز دفتر ایشان

"منافقین از کفار بدترند و این منافقین بودند که با آتش زدن خرمن های کشاورزان و شکنجه کردن خودشان باعث شدند که ما مع الاسف آب و برق و اتوبوس را نتوانیم برای همه امت اسلامی مجانی بشویم و فقط توانستیم برای بسیجی ها مجانی باشیم. لاکن ما اگر چند هزار نفر از اینها را همان ابتدای انقلاب اعدام کرده بودیم حالا اینقدر معتاد و فقیر و بیکار و بدبخت و غیره و چه و چه در کشور ما وجود نداشت." (امام خمینی)
در راستای اینکه شخص بسیار محترمی به نام سعید شریعتی که از فعالان سیاسی و اعضای شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی و از حامیان آقا میرحسین موسوی در انتخابات دهم ریاست جمهوری بوده و پس از اعتراضات به نتایج انتخابات بازداشت و زندانی شده، اخیرا افاضاتی در خصوص قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67 فرموده، ما؛ تعدادی از ضد انقلابیون فراری به غرب که به جرم شکنجه خودمان به فرمان امام خمینی چه و چه تحت تعقیب دستگاه قضایی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی هستیم، سوالات زیر را داریم. البته توضیح اینکه آن جناب سعید شریعتی، آن قتل عام که آنهم به فرمان همان امام خمینی انسان دوست در سال شصت و هفت انجام شد را ضروری دانسته و از امام خمینی به خاطر دادن آن فتوای قتل عام حمایت کرده است. هرچند که آن سعید نامبرده فراموش کرده که به روان لاجوردی یعنی همان سردار بزرگ مورد احترام آقای دکتر خاتمی، درود و تهیات بفرستد. سوالات ما ضد انقلابیون خارج نشین گروهکی؛ که از همان اوائل انقلاب دست امریکای جهانخوار همه اش از آستین ما بیرون می آمد، از جناب میر حسین موسوی البته ربطی به آن آقای شریعتی محترم ندارد ولی از آنجایی که ایشان از نزدیکان سیاسی و عقیدتی و حامیان و پیروان آقای موسوی هستند و آقای موسوی هم مثل اوشان از حامیان پر و پا قرص آن امام خمینی نامبرده بوده و دوران حکومت وی را "دوران طلایی امام" می نامند و راجع به آن قتل عام هم هنوز نظر نداده اند، یک جوری مجبور شدیم مقدمه سوالات خود را با مطرح کردن نظرات آن شریعتی نامبرده شروع کنیم. علی ایحالا ضروری است بدینوسیله از اینکه جناب آقای موسوی اخیرا نسبت به مسائل دوران هشت ساله دفاع مقدس (که رابطه زیادی با آن هشت سال جنگ خانمانسوز که به قصد فتح قدس از طریق کربلا ادامه یافت ندارد) دست به افشاگریهای بسیار مهم زده و از جمله فرموده اند که اگر بعضی ها ساکت نشوند ایشان افشاگری خواهند کرد متشکریم.
و اینک سوالات ما:

محضر حضرت آقای میر حسین موسوی دامت حرکاته
ضمن سلام و عرض تحیات، اینجانبان تعدادی از ضد انقلابیون گروهکی خرمن آتش زن خود شکنجه کن عامل امریکا که در ابتدای انقلاب با شکنجه کردن خودمان باعث شدیم که مجبور به خروج از ایران بشویم سوالات زیر را داریم:
الف- آیا کارگذاشتن بمبی که در حرم حضرت امام رضا در مشهد منفجر شد و منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی از زائران بیگناه شد و همچنین کشتار کشیشان مسیحی بیگناه (که البته هنوز معلوم نشده که کاملا بیگناه بوده اند و در این مورد باید آقای سعید شریعتی نامبرده نظر خودشان را جهت روشن شدن اذهان زودتر بیان کنند) را همانطور که حضرت آیت اله خامنه ای ولی فقیه مسلمین جهان بلافاصله فرمودند؛ کار عوامل منافقین میدانید و یا اینکه جنابعالی هم تحت تاثیر القائات ضد انقلاب و نفوذیهای اسرائیل در وزارت اطلاعات، فکر می کنید کار خود وزارت اطلاعاتی ها و از جمله بسیجی مظلوم سعید امامی بوده است؟

ب- آیا کشتن دگر اندیشان را طی سلسله عملیات معروف به قتلهای زنجیره ای، مطابق نظرات ولی فقیه مسلمین جهان، کار عوامل اسرائیل در وزارت اطلاعات و شاید هم منافقین نفوذی میدانید و یا باز هم براساس القائات ضد انقلاب فراری و نفوذی، این جنایات را منتصب به دوست نزدیک و مرید و پیرو ولی فقیه، یعنی همان سعید امامی مظلوم میدانید؟

والسلام و علیکم و علی نزدیکانکم و علی دفاترکم اجمعین

و اما پاسخ دفتر حضرت آقای میرحسین موسوی به شرح زیر دریافت شد:

"ما برای خربزه انقلاب نکردیم. لاکن همانطور که در پاریس گفتم * جامعهء آيندهء ما جامعهء آزادی خواهد بود. همهء نهادهای فشار و اختناق و همچنين استثمار از ميان خواهد رفت.*. ما نیامده ایم که فقط آب و برق و اتوبوس را مجانی کنیم. لاکن ما تا یک خانه هم در تهران سرپا باشد جنگ را ادامه میدهیم" (امام خمینی)
بسم اله القاسم الجبارین و با درود فراوان به روان خلخالی بزرگ و اسداله لاجوردی خدمتگزار و افتخار آقای خاتمی و ولایت فقیه.
آقایان ضد انقلاب گروهکی فراری و منافقین محارب از خدا بی خبر. حضرت آقای موسوی فرمودند که:
ما همه تابع ولی فقیه و قانون اساسی هستیم. ایشان در راس امور هستند. ما مبارزات خودمان را با الهام از روشی که حضرت امام در پاریس داشتند ادامه خواهیم داد. دادن وعده و وعید الکی و به قول حضرت امام "خدعه کردن" هیچ مباینتی با دین مبین ندارد. در مورد دفاع مقدس هم اگر لازم باشد بیش از اینها افشاگری خواهد شد. به مردم خواهم گفت که چه کسانی باعث شدند که امام راحل جام زهر را بخورد و قطعنامه آتش بس را بپیذیرد. خواهم گفت که اگر این قطعنامه به ما تحمیل نشده بود سپاه اسلام تا کنون عراق و کویت و عربستان و کلیه کشورهای مسلمان نشین منطقه را گرفته بود و ما حالا صاحب نصف نفت دنیا بودیم و آنقدر پول و درآمد داشتیم که بتوانیم بدون تحمل مشکلات تحریم اقتصادی، حداقل پنجاه تا بمب اتم توی انبارمان داشته باشیم. با این درآمد هنگفت توانسته بودیم به آرزوی امام راحل که مجانی کردن آب و برق و اتوبوس برای همه امت اسلامی و رهبری کل جهان اسلام بود جامه عمل بپوشانیم.
الاحقر المیر حسین الموسوی.
--------------------------
وبلاگ نوشته های حسین پویا
http://hosseinpooya.blogspot.com/




No comments:

Post a Comment