Saturday, December 5, 2009

مصاحبه احمدی نژاد با خبرگزاری فارس



چهاردهم آذرماه هشتاد و هشت

احمدی نژاد و مدیریت جهان!!

خبرگزاری فارس: احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه ما ۲ ماموریت مهم داریم گفت: ماموریت نخست ما ساختن ایران است و ماموریت دوم ما آمادگی برای ورود به مدیریت جهان است.

خبرنگار خبرگزاری پارس: جناب آقای دکتر استاد رئیس جمهور با تشکر از اینکه بنده را به حضور پذیرفتید.
بنده هم مثل بقیه امت شهیدپرور حزب اله و بقیه بسیجی ها، واقفم که جنابعالی در حالیکه زیر سایه ولی فقیه، پشت سر هم مشت به دهان استکبار جهانی و دشمن زبون زده اید، در ساختن ایران هم کاملا موفق بوده اید و ما الان ساخته شده ایم و شما نه تنها ما را ساخته اید بلکه ولی فقیه و برخی از آیات عظام را هم حسابی ساخته اید. اما خواهش میکنم بفرمائید که در زمینه مدیریت جهان چرا فکر می کنید که الان آمادگی اش را دارید و چه برنامه ای برای مدیریت جهان دارید؟

احمدی نژاد:
اولا که بنده را همان دکتر استاد صدا بزنید کافیه چون خوب حالا دیگه همه ی دنیا رئیس جمهور بودن ما را قبول کرده اند. خوشبختانه شما میدانید که در مورد ایران مسئله ساخت و پاخت و این حرفها نیس و فقط ساختنه که این را هم همه ی کشورهای دنیا الان قبول دارند. اما در زمینه مدیریت و رهبری جهان عرض میکنم که اولا ما در طول این چهارسال گذشته در زمینه علمی رشد ده برابر داشته ایم. مصداق این ادعا هم این است که ما تابحال فقط یک مرکز غنی سازی در نطنز داشتیم که حالا بحمداله قرار است که بزودی بشود ده سایت. این مسئله را شاید شما نتوانید خوب بفهمید و حق هم دارید. برای فهم این مسئله آدم باید حداقل متخصص ترافیک و رفت و آمد باشه. خوب این مسئله باعث ولوله ای در دنیا شده که همین دیروز چینی ها و روسها و فرانسویها به ما مراجعه کردند که به اونها رهنمود بدیم که اولا چندتا سایت باید بسازند که تا پنجاه سال همه جور برق و باطری و اجاق گاز و پلوپز اتمی داشته باشن. و خواستن که ما اون سایت ها را براشون برنامه ریزی کنیم. که البته بنده منوط کردم به نظر ولایت فقیه و بعدش هم یک همه پرسی از مردم اون کشور ها در مورد اینکه ما چه موقعی مدیریت و رهبری جهان را در دست بگیریم. ضمنا باید کمک کنن که این امریکائیها را که حالا دارن برای ظهور حضرت مهدی مشکل سازی می کنن و میخوان مانع ظهور اون حضرت بشن را یه جوری بریزیم دریا.

خبرنگار:
به به! به به! طیب الله استاد دکتر. یعنی در واقع ما راه زیادی تا احمدی نژادی کردن جهان نداریم.

احمدی نژاد:
آفرین به هوش شما. شما هم مثل اینکه از خانواده خود ما هستید. به قول شاعر شیرین سخن:
هان جهان احمدی نژادی شد
سانتریفوژ ما زیادی شد
ماه ذیحجه هم جمادی شد

خبرنگار:
احسنت. طیب اله حاج آقا استاد دکتر. به نظرم باتوجه به اینکه این شعر سه مصرعی است که این خودش یک نوآوری فلسفی تکنیکی است و ضمنا بسیار پرمعنا ست و بخصوص مصرع سومش که یک دنیا معنای فلسفی داره، حتما این شعر باید از خودتون باشه استاد. درس فهمیدم؟

احمدی نژاد:
خوب دیگه. حالا شما زیاد اصرار نکنید. یه جورایی ما اینیم دیگه. بالاخره ما یه وقتایی که فرصتی میشه و وارد افکار فلسفی میشیم یه الهاماتی به ما میشه که خوب روی کاغذ میاریمش. شما توجه دارید که امام هم همینطور بودند و البته اشعارشون بعداز فوتشون چاپ شد که ما تصمیم داریم قبل از فوتمون دیوانمون را به چند زبان بدیم برامون بنویسن. اما اجازه بدید بریم سر برنامه های ما برای اداره جهان. خوب همانطور که میدانید ما در واقع میخواهیم ابتدا اقتصاد و سیاست دنیا را درست کنیم. بنابراین اولین برنامه ما این است که یارانه ها را در همه کشورهای دنیا هدفمند کنیم. البته این اطلاعاتی که من به شما میدم محرمانه است و جایی درز نکنه که ممکنه برای ما دردسر درس کنه و دیگران در اجرای این برنامه ها از ما جلو بیفتند.

خبرنگار:
- ولی قربان در بسیاری از کشورها مثل کشورهای اروپایی، یارانه ای وجود ندارد.

احمدی نژاد:
- جدی میگی؟ خوب همین خودش یک اشکاله. این خودش نشانه این است که این کشورها در مسیر درست حرکت نمی کنند. خوب ما ابتدا برای مدت چند سال در این کشورها یارانه غیرهدفمند برقرار می کنیم و بعد یارانه هاشون را هدفمند می کنیم. خوب این مسئله را همینجا ختم می کنیم و میریم سر موضوع دیگه. جهت اطلاع بسیجیان عزیز عرض می کنم که
علمای ما اخیرا فهمیده اند و به ماهم فهمانده اند که علت اصلی تورم اقتصادی و همینطور عقب ماندگی علمی و فرهنگی غرب در این است که در دانشگاههای اونجا دختر و پسر بصورت مختلط و بدون رعایت موازین شرعی در سر کلاسهای درس حاضر می شوند. خوب ما از اولین کارهایی که در سطح اروپا و امریکا خواهیم کرد همین جدا سازی زنان و مردان در دانشگاههاست. آنوقت مردم غرب خواهند دید که چه پیشرفت عظیم علمی در مدت کوتاهی نصیب جامعه شان خواهد شد و ای بسا بتوانند به سطح علمی خود ما برسند و بتوانند مثل ما ده تا سایت غنی سازی درست کنند و با ما در زمینه برخی مسائل علمی به رقابت بپردازند.

خبرنگار:
استاد دکتر درود برشما. حزب اله واقعا به وجود شما افتخار می کنه. به قول شاعر؛ احمدی احمدی تو نورچشم مایی / وقتی که اینجا نیستی / در ونزوئلایی.

احمدی نژاد:
به به!! طیب اله. خوب بله! حزب اله و بسیج یکی از کاراش همینه که به ما افتخار کنه برادر. برای اینکه اونا می فهمن که ما با برنامه هسته ای چه خدمتی داریم به جهان می کنیم. ما خودمون هم البته وقتی مشغول افتتاح یک پروژه جدید نباشیم مشغولیت اصلی مون اینه که به وجود خودمان افتخار بکنیم. یعنی در واقع به قول شاعر که البته حالا دیگه شما شاعر را می شناسید:
ما افتتاح می کنیم
ما افتخار می کنیم
پس ما چیکار می کنیم؟
پس ما دو کار می کنیم.
یا افتتاح می کنیم. یا افتخار می کنیم

در زمینه فعالیتهای هسته ای هم برادران بسیج و بخصوص لباس شخصی ها مطلعند که ما اگر برخلاف میل و خواسته و برنامه خودمان یک وقت بمب اتمی هم بسازیم برای مقابله با لشگر اجنه است که بنا بر روایات معتبر قرار است در آخر زمان به فرمان جعفر جنی و زعفر جنی از آسمانها بر زمین حمله ببرند و مردها را از بین ببرند تا خودشان با زنها ازدواج کنن و نسل جدیدی درس کنن که سم داشته باشه ولی دم نداشته باشه و بعدش هم بر این کره زمین حکمروایی کنند. که البته جن ها هم به نوعی تمایل به دموکراسی از نوع غرب دارند که حکومت فاسدی است. البته ما به محض اینکه رهبری و مدیریت دنیا را در دست بگیریم یک نیروی بسیج چند میلیونی از بسیجی های سراسر دنیا درست می کنیم تا امام راحل به آن آرزوی دیرینه اش که داشتن بسیج بیست میلیونی بود برسد. با همین نیروی بسیج هم هست که در مقابل لشگر اجنه خواهیم ایستاد.

خبرنگار:
استاد دکتر داشتید در باره برنامه اقتصادیتون برای نجات جهان از این کفر و فساد و ورشکستگی که به غیر از کشور اسلامی ما همه جهان را در برگرفته می فرمودید.

احمدی نژاد:
ما البته بر اساس رهنمود های مقام عظمای ولایت فقیه حرکت می کنیم. البته خودمان هم ابتکاراتی داریم که انجام میدیم. اولین کاری که ما در این زمینه خواهیم کرد و الان هم دست به کار هستیم اینست که این کسانی را که این روزها به خیابانها میان و برای ما درد سر درست می کنند یه جوری مسئله شان را حل و فصل کنیم. البته عمه جانم گفته که این مسئله تظاهراتا ربط زیادی به تورم و ورشکستگی و فساد اخلاقی کشورهای غربی نداره ولی مقام عظمای ولایت میگن که داره و اینها همه عوامل دشمن زبون هستن و باید سرکوبشون کنیم وگرنه نمیتوانیم دنیا را از این فساد و مشکلات اقتصادی نجات بدیم. برنامه های دیگه ای هم داریم ولی خوب چون جزو اطلاعات سری حکومت ما محسوب میشه نمیتونم بگم. خوب دیگه وقتت تمام شده. متشکر باش و امیدوار باش که من زودتر مدیریت جهان را بر عهده بگیرم. بعدش هم جمع کن برو.

خبرنگار:
جناب آقای دکتر استاد احمدی نژاد از وقتی که به ما دادید متشکریم و امیدواریم که هرچه زودتر مدیریت جهان را برعهده بگیرید و جهان را از این مشکلات اقتصادی و فساد اخلاقی خلاص کنید.

------------------

وبلاگ نوشته های حسین پویا

http://hosseinpooya.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment