Monday, September 21, 2009

عید فطر و آسیدعلی خامنه ای

حسین پویا
21 سپتامبر 2009

خطبه عید فطر آسیدعلی

سلام علیکم و علی چماقکم و علی چاقوکم و علی بی ریشکم و علی ریشوکم و علی،،،، عرض کنم که زنجیرکم و شلاقکم و کهریزک کم و اوینکم جمیعا و رحمت اله و برکاته. عید فطر شما مبارک باشد. .........بله طیب اله انفاسکم. این شعار درستی است. البته باید بروزن همان آهنگ "تو محشری" خوانده شود زیرا که اگر خارج از ریتم و آهنگ باشد ارزش اسلامی خودش را از دست میدهد. و اینجاست که دشمن زبون ما را به عدم پایبندی به هنر و ارزشهای معنوی متهم می کنند. در زمان امام راحل هم همینطور بود و ایشان همواره به جمعیتی که به حضورشان می رفتند می فرمودند که آن شعار خمینی رهبر و چه و چه را بخوانید و حضار می فهمیدند که کدام شعار را باید بدهند. بنده یک بار این شعار جدید را که شما دادید و البته کمی خارج خواندید میخوانم و شما بعدا هرجا لازم شد به همین صورت که بنده می خوانم بخوانید. البته باید در هنگام خواندن یک تکان مختصری هم به بدن داده شود.
میگوید که:
تو رهبری از همه سری
تو یک افسونگری خیلی محشری
ای آسید علی از همه سری

بله عرض میکردم که دشمن زبون در روز قدس میخواست که نشان بدهد که نیرو دارد. اما مردم ما با حضور ملیونی خودشان نشان دادند که خیر! آنها ده بیست نفر آورده بودند که شعار بدهند و اغتشاش کنند و الکی خواستند جا بیندازند که صدها هزار نفر بوده اند. اما همانظور که عرض کردم اینها ده بیست نفر بیشتر نبودند و رئیس نیروی انتظامی هم گفت ما سی و پنج نفرشان را گرفتیم و بقیه هم در رفتند. البته ما برای اینکه دهان دشمن را ببندیم دستور دادیم که ایندفعه به کسی بدون اجازه ما تجاوز نشود.
از این مسائل فرعی که بگذریم یک عده ای بند کرده اند به ولی فقیه که آقا دیشب نمی شده ماه را دید و شما چطور دیده اید و امروز را عید اعلام کرده اید. اینها نمی فهمند که ما عقلمان بیشتر از آنها میرسد. ما که ننشته ایم در ایوان خانه مان و به دنبال ماه توی آسمان بگردیم. ما به همین برادران وزارت اطلاعات گفتیم که بروند با هلی کوپتر از آن بالا نگاه کنند و به ما گزارش بدهند. بله ما اینجوری علم را به خدمت ولایت می گیریم. حتی در زمان حضرت علی هم از هلی کوپتر استفاده نمی شده و این شیوه مدرن را بنده خودم وارد اسلام کرده ام. آقایان اگر هلی کوپتر ندارند به خودشان مربوط است. میخواستند با ما در نیفتند تا بهشان هلی کوپتر بدهیم. تازه فقط این نبوده. ما به پیشنهاد برادرمان شریعتمداری از برادران وزارت اطلاعات خواستیم که یکی از این منجمین را به پشت بام ببرند و از او پرس و جو کنند که ماه را می بیند یا نه و آن منجم گفته و با خط خودش نوشته است که حداقل ده تا ماه نو در آسمان دیده. نوار ویدئویی هم از ایشان گرفته اند که در کمال صحت این اعترافات را کرده که در حکومت ولایت فقیه اصولا ماه در اختیار خودش نیست که هروقت دلش خواست در بیاید. ولی فقیه تعین می کند که کی در بیاید و کی در نیاید.
و اما نکته دیگر اینکه الان آقایان رفسنجانی و ناطق و نوه امام اینجا پشت سر ما نماز خواندند. خوب این نشان میدهد که اینها با دشمن نیستند و آن حرفهایی که در مورد دزدی اموال توسط فرزندان این بزرگان گفته شد لازم نبود که گفته بشود. به هرحال برخی از جوانان ما گاهی کارهایی خودسرانه می کنند که ما باید با مرحمت و بخشش با آنها برخورد کنیم. ............ بله طیب اله. ایندفعه درست خواندید. شعار محشری است که ریشه در فقه ما دارد. و خوب وقتی درست خوانده می شود به آدم حال میدهد.
اولین مطلبی که بر خودم واجب میدانم عرض کنم، عرض تشکر و قدر دانی از بسیجیان و لباس شخصیان و چماقداران خودمان است که اینگونه دشمن زبون را خیط کردند و رویشان را کم کردند.
نکته دوم اینکه مردم عزیز ما باید دقت کنند که وقتی از بلندگو شعار مرگ بر منافق داده میشود نمی بایست پاسخ بدهند که "مرگ بر دیکتاتور" زیرا که البته درست است که منافقین دیکتاتور هستند اما خوب باید وحدت را حفظ کرد و هرشعاری که از بلندگو پخش میشود تکرار کنند. همچنین در مقابل شعار مرگ بر امریکای بلندگو نگویند که مرگ بر روسیه زیرا که سالهاست که دیگر روسیه یک دولت کمونیستی نیست که حزب اله علیه آنها شعار بدهند.
نکته دیگر اینکه این شعاری که روز قدس داده میشد که نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران، شعار درستی نیست که در آن وسعت تکرار بشود. بنده می شنیدم که تعداد زیادی این شعار را میدادند. خوب بنده به نیروی انتظامی و لباس شخصی های عزیز همانروز تلفنی عرض کردم که باید با این کسانی که این شعار را دادند با ملاطفت اسلامی برخورد میشد و به آنها تفهیم میشد که جمهوری اسلامی ما می بایستی شعارهای وحدت طلبانه داده بشود و مثلا گفته بشود که هم غزه هم لبنان هم گاهگاهی ایران. زیرا که بنده خودم، هم رهبر مستضعفین غزه هستم و هم رهبر مستضعفین لبنان.
نکته آخر بنده با آقای احمدی نژاد است. ایشون باید در سخنرانی هاشون یک جوری حرف نزنند که اینگونه برداشت بشود که ایشان می خواهند رهبر دنیا بشوند. اگر کسی قرار باشد رهبر دنیا بشود بنده هستم. ایشون حداکثر میتوانند رئیس جمهور دنیا بشوند. رهبر یک شرایطی دارد که ایشان ندارند. بخصوص اینکه ایشون در حرفهاشون بیخودی گزک دست دشمن میدهند. مثلا این نکته که ایشون دور سرشون هاله نور دارد خوب یک قدری به نظر میرسد که خالی بندی باشد و اگر کسی قرار باشد که هاله داشته باشد خود بنده هستم. ......... بله طیب اله انفاسکم. یک بار هم با هم بخوانیم.
تو رهبری از همه سری
تو یک افسونگری خیلی محشری
از همه سری ای آسیدعلی

خوب شما یک نیم ساعتی همین شعار را تکرار بفرمایید.
والسلام و علیکم و رحمت اله

No comments:

Post a Comment